Notebook - Laptop - Tablet - PC - Alkatrész - Periféria

A túlvilág vándorai társasjáték


A túlvilág vándorai társasjáték

10 101.-
(-7 % kedvezménnyel)

A túlvilág vándorai társasjáték kosárba


A túlvilág vándorai társasjáték

Raktáron

Átvehető, szállítható 0-2 munkanapon belül (visszajelzünk!)


A túlvilág vándorai társasjáték további információk

Lélekvezető társaiddal számtalan alkalommal hajóztatok már a Túlföldre, de soha nem léphettek a partjaira. Nem, a ti örökkévaló feladatotok, hogy átvigyétek az arra érdemes lelkeket, és aztán azonnal visszatérjetek újabb lelkekért. Sok-sok éven át, örökkön-örökké, amíg az istenek fel nem mentenek titeket a feladat alól.
 

Ha a Limbus folyó partján állva az ember kikukucskál a halotti maszkja résein, akkor épp megláthatja a túlsó partot belengő ragyogást. Odaát, egyetlen hajóútnyira innen terül el az örök boldogság. A földi halandók sokféle néven nevezik ezt a túlvilági helyet, de mi úgy hívjuk: Túlföld.


Beszélnek ám az alvilági körökben egy titkos, rövidebb útról. Sötét hangok azt ígérték, hogy ha elég démont csempészel át a Túlföldre, ők átveszik ott a hatalmat. És akkor, szavukat adták, sötét uralkodásuk alatt sokkal gyorsabban beengednek majd a mennyei birodalomba. Mióta lélekvezetőként szolgálsz, soha nem kaptál még ehhez fogható ígéretet. Eltűnődsz hát, hajlanál-e valaha az alkura. Vajon a társaid már el is fogadták?


Játék előkészületek:
Válasszátok ki az egyik ajándék paklit, azt tegyétek képpel felfelé az első két hajó közelébe úgy, hogy minden játékos elérje azokat. Helyezzétek a 17 hangot a hajók mellé, vagy helyezzétek őket egyből a hajókra a jelölések szerint.

A hajók közelébe helyezzétek le a három maszkot. Adjatok minden játékosnak egy szavazó korongot és véletlen szerűen válasszátok ki a játékost, aki a mesterérmét kapja.


Válasszátok ki az egyik ajándék paklit, azt tegyétek képpel felfelé az első két hajó közelébe úgy, hogy minden játékos elérje azokat. Helyezzétek a 17 hangot a hajók mellé, vagy helyezzétek őket egyből a hajókra a jelölések szerint. A hajók közelébe helyezzétek le a három maszkot. Adjatok minden játékosnak egy szavazó korongot és véletlen szerűen válasszátok ki a játékost, aki a mesterérmét kapja.

Keverjétek meg a 12 lélekkártyát, és alkossatok belőlük egy képpel lefelé fordított paklit. A lelkek zöld, piros vagy kék színűek lehetnek. Majd keverjétek meg a 12 démonkártyát, és alkossatok belőlük egy képpel lefelé fordított paklit. A zsonglőrt tartsátok külön.

Csapatok:

Keverjétek meg a csapatpaklit, és osszatok belőle minden játékosnak egy-egy kártyát. Ezeket a szerepköröket tartsátok titokban egymás előtt - ez a kártya határozza meg a játékban betöltött szerepeteket:
 

Lélekvezetők - azok a játékosok, akik lélekkártyát kaptak, igyekeznek együtt dolgozni és minél több lelket átjuttatni a Túlföldre.
Démoncsempészek - azok a játékosok, akik démonkártyát kaptak, titokban fognak dolgozni, hogy minél több démont csempésszenek át a Túlföldre.
Zsonglőr - az a játékos, aki a csibész Zsonglőr kártyáját kapta, egyedül fog játszani. Célja, hogy egyenlő arányban jussanak át lelkek és démonok a Túlföldre.


Három kör, három vándor:

Osszatok minden játékosnak egy kártyát a lélekpakliból és a démonpakliból - ezeket tartsátok titokban egymás előtt.
 

A mesterérme birtokosának lenni igen nagy felelősség, hiszen az a játékos, akinél az érme van, befolyásosabb a többieknél. Minden körben ő ültet elsőként vándort egy hajóba, döntetlen esetén pedig az övé az utolsó szó. De az érme körről-körre gazdát cserél.


A játék célja:

A túlvilág vándorai társasjáték három körből és mindegyik kör három fázisból áll. A játékosok minden körben beültetnek egy vándort valamelyik játékban lévő hajóba. Ezért cserébe megkapják a helyhez tartozó ajándékot és hango(ka)t. A játékosok végrehajtják az ajándékhoz tartozó különleges akciókat. A játékosok a hangjaik segítségével megszavazzák, hogy melyik hajó induljon útnak a Túlföldre. Miután a harmadik hajó is átért a Túlföldre, ideje felfeni a vándorokat és pontozni. Számoljátok össze a lelkeket, a démonokat - a legtöbb pontot szerző csapat nyer. De a játék során alaposan át kell gondolnotok, hogy mikor milyen információt osztotok meg egymással. Hogy kiben bíztok, mikor blöfföltök és mikor hallgattok bölcsen.
 

Csend kiegészítő:

Ha már ismeritek az alapjátékot, akkor újabb élményekért hozzáadhatjátok a Csend kiegészítő 15 kártyáját. A kártyák váratlan fordulatokat hoznak a játék minden körébe. Előfordulhat, hogy a csendkártyán lévő utasítás ellentmond a játék alapszabályainak. Némelyik csendkártya megtiltja adott játékosoknak, hogy beszéljenek. A csendkártyák csupán egy körig fejtik ki hatásukat. A kör végén, miután a megszavazott hajó átkerült a Túlföldre, dobjátok el a csendkártyát.


A túlvilág vándorai egy izgalmas társasjáték, igazán pörgős és a különleges grafikája szinte mindenkit magával ránt.

Doboz tartalma:

  • 6 játéktábla
  • 15 vándorkártya
  • 40 ajándékkártya
  • 17 hangjelölő
  • 8 szavazókorong
  • 1 mesterérme
  • 3 maszk

A túlvilág vándorai társasjáték paraméterek

TermékkódR396323
Gyártókód396323
GyártóREFLEXSHOP
Ajánlott életkor (min.)
TípusTársasjáték

A túlvilág vándorai társasjáték ár

WEB bruttó akciós ár : 10101.-
WEB nettó ár :7 954.-

Bolti bruttó ár : 10 822.-
Bolti nettó ár : 8 521.-

A túlvilág vándorai társasjáték készlet, átvétel

Budapest (csak szállítás, web ár): Van
Dunaharaszti (rendelésre, személyes átvétel): 0-2 munkanap

Vásárláshoz kapcsolódó információk

Személyes átvétel Dunaharaszti boltunkban.
Üzletünk kisebb raktára miatt előkészítés szükséges. Átvétel 0-2 munkanap.

Minden termékünk számlás és magyarországi garanciával rendelkezik!

Webes rendelés nélkül a helyszínen bolti ár érvényes!

https://www.pcnoti.hu/termek/R396323/a-tulvilag-vandorai-tarsasjatek

Adathordozókkal kapcsolatos információ.
Az adatok végleges hozzáférhetetlenné tételét lehetővé tévő adattörlő alkalmazással kapcsolatos tájékoztató

Adattörlő alkalmazás